"Қазақстан Ғарыш Сапары "ҰК" АҚ антенна жүйелерінің инженерлері бірінші болып ғарыштық суреттермен байланыста болады

WhatsApp Image 2021-06-29 at 11.03.10.jpeg


Ғарыш саласындағы антенна жүйесінің инженерлері кімдер? Олар қандай жұмыс істейді? Бұл туралы "Қазақстан Ғарыш Сапары" ҰК" АҚ ЖҚЗ ғарыш жүйелері Департаменті Ғарыш аппараттары Басқармасының жетекші инженері Абылай Жақыпов хабарландырды:

— Абылай, көбінің түсінігінде-бұл бұрын теледидар жұмыс істемеген. Бірақ Сіздің мамандығыңызда антенналар-ғарышпен көбірек байланыс....
- Ия, шынымен де солай. Біз серіктерден дабылдарды таратушы антенналар арқылы қабылдаймыз. Мұндай антенналар Республикалық ғарыштық байланыс орталығында әлі де бар. Антенналарды және жер үсті сегментін техникалық қолдау бойынша жұмыстарды орындаймыз: антенналық бекеттер,
ҒА Басқармасының серверлері мен жұмыс станциялары, жергілікті желіні, деректер базасын және техникалық қамтамасыз етуді және ең бастысы - жер үсті серіктермен байланыс станцияларын қолдау.
Біз тарату жолын, мысалы қуат дабылының, дабыл деңгейінің сапасы және т.б. өлшейміз. Сондай-ақ, автотесттер үнемі жүргізіледі, антенна жүйелерінің жай-күйіне мониторинг жүргізіледі және ЖҚЗ ғарыш жүйесінің жерүсті сегментіне техникалық қолдау жүргізіледі.
Бөлімде үш адам жұмыс істейді: мен, Руслан Агатаев және Тайыр Қажымұратов.
WhatsApp Image 2021-06-29 at 10.44.06 (4).jpeg
WhatsApp Image 2021-06-29 at 11.00.49.jpeg
WhatsApp Image 2021-06-29 at 10.44.06.jpeg
WhatsApp Image 2021-06-29 at 11.00.53.jpeg


- Сіздің жұмысыңыз бірсарыңды ма?
- Мониторинг тұрғысынан жоспарлы операциялар бар, бірақ талдау жүргізетін және міндетті өз күшімізбен шешетін немесе "Airbus" компаниясына техникалық қолдау көрсетуге жүгінетін штаттан тыс жағдайлар да болады.
Қажет болса, біз жұмысты автоматтандырамыз, сценарийлер мен бағдарламалар жазамыз.
Мысалы, күшейткіш істен шыққан кезде, олар ұқсас қондырғыға алмастырдық, ол үшін өткен жылы әріптесім екеуміз жағдайды бақылау және осы күшейткішті басқару үшін жеке бағдарламалық жасақтама жаздық.
- Штаттан тыс жағдайлар қандай болуы мүмкін?
- Жердегі бекеттердің жабдықтары мен серверлердің бөліктері істен шыққан кезде мәліметтер базасының толып кетуі, бағдарламаның бұзылуы, бағдарламалық жасақтама немесе аппараттық конфигурацияның бұзылуы болуы мүмкін.
- Антенналарға техникалық қолдауды қалай жүргізесіз?
- Алдымен антенналарды, күмбезді, күмбезді үй-жайлар мен жабдықтарды көзбен шолып қарауды жүргіземіз. Бірқатар мамандандырылған бағдарламалық өнімдердегі көрсеткіштерді қадағалаймыз және журналдарды (оқиғалар журналдарын) қараймыз. Дабылдың деңгейі мен сапасын өлшейміз. Біз антенна жүйесінің алдын алу автотесттерін жүргіземіз.
Біз дерекқорлар мен конфигурациялардың сақтық көшірмелерін жазамыз. Істен шыққан жағдайда жабдықты ауыстырамыз. Штаттан тыс жағдайларды болдырмаймыз.
WhatsApp Image 2021-06-29 at 11.00.54 (1).jpeg
WhatsApp Image 2021-06-29 at 10.44.05 (2).jpeg
WhatsApp Image 2021-06-29 at 10.44.05.jpeg


- Сіз алғаш рет ғарыштық суреттермен байланыста болдыңыз деп айта аласыз ба?
- Иә, біз дабылды, алыстан өлшеуді және суреттерді қабылдаймыз және жібереміз, содан кейін пайдаланушылар бұл суреттерді қалай пайдалану керектігін шешеді.
Суреттерді өңдеу, мониторинг, Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық міндеттерін шешуде пайдалану-келесі кезеңдер.
- Әңгімеңізге рахмет. Жұмысыңызға сәттілік.

«Қазақстан Ғарыш Сапары» ҰК»
АҚ баспасөз қызметі